Vi***taa niin van saatanan paljon!!!!
Tiedättehän, että ostan mangaa niinpä tarvitsisin rahaa ja niinpä hain kesätöihin kolmeen minullekkin mahdolliseen kesätyöpaikkaan, koska vanhemmat on niin persaukisia ettei niiltä rahaa heru ( kaikki mangani olen ostanut itse ansaitsemillani rahoilla ). Ja tietenkin ensimmäisenä ei vastauksen antoi kyläkauppamme ( ei vielä paniikkia ) sitten kuulin yhdeltä tutulta joka oli hakenut läheiselle Teboilille kuten myös minäkin, että hän oli saanut sieltä paikan ja, että minulla ei ollut kuulema minkäänlaisia mahdollisuuksia, koska omistaja ( joka on aivan paskamainen pomona ) oli valinnut vain 18 täyttäneitä, koska heidät pystyy määräämään ilta ja yötöihin.
Olin luonnollisesti aika masentunut, koska minulla oli enään vain 1 mahdollinen paikka jäljellä ja masennus vain syveni kun kuulin tämän tutun tienneen jo kuukausia töistään ja minä olin turhaan elätellyt toiveita työpaikasta.
Ja tänään sain kirjeen kunnaltamme joka oli viimeinen hakukohteeni ( avasin sen noin 10 minsaa sitten ). Ja kuten arvata saattaa niin enhän minä mitään paikkaa saanut. Ja kaikista raskain isku oli se, kun kirjeessä luki, että paikat oli arvottu! kaikki ne pikkutarkat, loistavat vastaukset täysin turhaan! niillä ei ollut paskaankaan väliä!.
 Ja luulisi, että tämä olisi tarpeeksi paskamaista, niin ehei! Kirjeessä oli ohessa lista valituista. Heistä eräs minun luokallani oleva papin poika pääsi sinne töihin UUDESTAAN! Hän oli jo viime kesänä siellä töissä ja pääsi nyt vielä uudestaan! Silkkaa suosimista ja kehtaavatkin vielä väittää, että paikat oli arvottu!
Kaikkea tällaista on tuon papin pojan ympärillä tapahtunut aiemminkin: esim: kun hän kerran pari vuotta sitten omalla vapaalla ajallaan pelleili polkupyöränsä kanssa ja sai ruhjeita niin hänen äitinsä ( pappi ) jyräsi itsensä kuntamme läpi ja kouluumme yhtäkkiä ilmestyi ehdoton polkupyöräkypärä pakko! ja kaikki oli vain seurausta siitä, että äitsykkeli halusi varmistaa pojunsa päänupin turvallisuuden vieden samalla palan itsemääräämisoikeuttamme!
Ja paskamaista oli vielä se, että jos olisin saanut pestin niin olisin ollut ihastukseni työpari joka myös valittiin hommaan...
 Ja kaiken kukkuraksi nyt tunnen hukkuvani läksyihini joita lukio tuottaa... tee sitä, tee tätä, kirjoita essee huomiseksi... blaa blaa blaa... en edes jaksa yrittää laskea montako työtaakkaa niskaani on parhaillaan kaadettu mutta lopputulos on se että olen pirun väsynyt...
haluaisin vain lakata olemasta...