Nyt iski vain sellainen inspis, että haluan kuuluttaa maailmalle, että olen manga fani mikäli kuvista ette ole tajunneet.
1392118.jpg
Varsinkin Arina Tanemuran teokset ovat lähellä sydäntäni=) Samoin Yuu Wataze, Natsumi Ando ja sjojo ylipäätänsäkin. Pidän toki myös shonen mangasta niistä oiva esimerkki on YUGIOH, sekä laajaan skaalaani mahtuu myös monta pseudo mangaa kuten vaikka Dramagon.

Tässä suhteessa eroan paljon ystävästäni joka minut mangaan tutustutti. Minä pidän melkein kaikesta mangasta ja sanon pitäväni siitä jos minulle jäi positiivinen tunne siitä vaikkei siinä välttämättä ole mitään huippuhienoa piirrostyyliä tai juonta ja jne.
Toisinkuin ystäväni joka metsästää ainavain sitä erikoistapausta jossa kaikki on hänen mielestään täydellistä ja hän halveksii suunnilleen kaikkia niitä mangoja joista minä pidän... ja jos hän sanoo sen olevan ihan okei niin se pitää sisällään minun hyvän kriteerini mutta hänelle se ei kelpaa. Nojaa tyytymätön mikä tyytymätön.

Vastaavia tällaisia pieniä sekä myöskin suuria eroja ( kuten koko luonne ) meiltä löytyy vaikka kuinka paljon ja silti olemme sydänystäviä, kun luulisi juuri eroavaisuuksien erottavan ihmiset toisistaan, kuten on käynyt monelle muulle kaverilleni, koska olemme olleet liian erillaisia ymmärtämään toisiamme. Mutta vakka kantensa valitsee ja olen iloinen ystävästäni joka on aivan erillainen mutta silti minulle niin tärkeä.
On sanonta, että vastakohdat täydentävät toisiaan ja jossain määrin se kai pitää paikkansa.