( huokaus... )

yhyy... en tiedä mitä tekisin: olen toivottoman ihastunut erääseen minua vuotta vanhempaan poikaan.
Olen ollut ihastunut häneen jo vuoden verran ja olen ollut joskus huomaavinani, että hänkin vilkuilisi minua mutta liekö sekin toiveajattelua.

Ongelma on siis se, että minulla on niin huono itsetunto etten uskalla sanoa hänelle mitään ja vaikka uskaltaisinkin niin hän on aina kun hänet näen kavereidensa ympäröimä...

*huoh* taitaa olla toivotonta sillä hänellä on kavereita minunkin luokaltani ja luokkani pojat vihaavat minua, koska en sovi malliin tytöstä joka kelpaisi heille: kiltti, alistuvainen, heitä palveleva, ryyppäävä, tupakoiva...jne. Eli siis heidän laajaan skaalaansa sopii luokaltamme ainoastaan 3 tyttöä ja muita he haukkuvat natseiksi ( mistäköhän hiton syystä, sillä minulla ainakaan ei ole mitään natsimaisia piirteitä vaan pojilla itsellään on ne kaikki. joka tunti saa kuulla, että mikäkin väestönryhmä pitäis tappaa ja jne. Ja kaiken lisäksi olen saanut kuulla, että olisin tyttöjen ylinatsi tai jotain. Ja lehmät lentää. Johtuu kai siitä, että olen ainut joka uskaltaa pistää niille apinoille kunnolla hanttiin, mut nyt lähti teksti sivuraiteille. )

Poitsusta vielä et tiedän hänen talonsa et voisin kai tehdä rakkauskirjeen mut siinäkin lajissa oon surkea ja mitä jos hänellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan ja mitä jos hän ottaa koko kirjeen vitsillä tai mitä jos hänen utelias pikkusiskonsa ottaa kirjeen ja mitä jos hän ei edes avaa sitä...
!Niin näitä kysymyksiä on vaikka kuinka joten en tiedä mitä teen? kaipaisin helppiä!
1392114.jpg